Daddy Dj!!

Jag har en liten svaghet. Eller jag tror att det är en svaghet i alla fall. Eller det kanske är en starkhet. Finns det något som heter så? Skit samma. När jag kommer i närheten utav den här svagheten/starkheten så blir jag väldigt glad. Vääldigt glad och väldigt danssugen. Ni kanske förstår själv att det är en låt jag snackar om? OCh denhär gången är det faktiskt ingen rocklåt. Tro det eller ej. Jag lyssnar inte på så mycket annat än rock men den här gången så är det inte en rocklåt! Det är Daddy Dj. Daddy Dj -  Daddy Dj! Det är helt sjukt, men vilken bra låt! Älskar den. Inte lika mycket som Jocke Bergs röst, men inte långt i från.
 
Nu har mor och far åkt iväg. Nu är det bara jag, Filip och Flipper hemma. Så det är liksom FF. Haha xD. Vi ska glo på Melodifestivalen och Bruce den allsmäktige och äta massa massa godis. Det kommer att bli en jättebra kväll. Det var längsedan jag och Filip var hemma själva utan att sitta i varsin ände utav huset. Det gör vi ju i och för sej nu men det kommer vi ju inte göra sedan.

Jag var precis inne och kollade på Nils Grundbergs blogg Storstadspojken. Han är ju även känd som Blondinbellas kärlek. Och dom passar ihop. Dom verkar vara ungefär likadana. Men han ser ju i alla fall bra ut.
Ne va fan jag ska sluta hacka på stackars Blondie och hennes söta kille. Dom har ju ett fint liv tillsammans i deras gemensamma lägenhet. Det är bara att hennes attityd och hennes fjortispersonlighet får mej att vilja kräkas. Men det kanske bara är jag som är lite udda.

Nu ska jag dra och kolla på la Melodifestivalen!

Vi kanske ses efter och gör vi inte det ses vi imorn.

Ha en bra kväll

pussar från mej <3





Detta kom mamma hem med efter jobbet. En till mej och en till Filip
<3


<3333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0