Bowling och semlor!

Hejsan på er!
Nu har jag kommit hem från bowlingen. Det var jättekul, men resultatet behöver vi inte ta upp. Bowling har aldrig varit och kommer aldrig att bli en utav mina starka sidor.Jag kan bara säga att jag hade vunnit om man hade vänt på resultatlistan. Ha ha ha -.- . Och jag tror att vi ska bowla på söndag igen. Men träning ger ju färdighet finns det ju vissa som säger.
Efter bowlingen käkade vi på Milano. Det jag åt var jättegott verkligen, men jag kommer inte ihåg vad det hette. Och om jag skulle komma ihåg vad det hette skulle jag inte kunna stava till det för jag kommer ihåg att det hette något konstigt. Men vi hade en jättekul stund. Eller jag hade det i alla fall. Grattis till kusin Johan på 16 årsdagen förresten! :)

Nu ska jag snart ringa till Stina. Hon undrade ju igår om jag ville hitta på något idag. Och det vill jag ju såklart. Hon kanske kan stå modell med hundarna idag med om jag tar några kort. Jag tycker att det är väldigt roligt med kort. Det är minnen. Man behöver ju inte ta sånna där perfekta bilder med systemkameror. Jag tar kort med helt vanligt digitalkamera och det kan bli fina kort på med en sådan också.

Annars så kommer det nog inte hända så mycket mer idag. Det är ju Gilmore Girls 16.10 på kanal 5. Det tänker jag inte missa. Det gjorde jag ju igår för p.g.a tandläkartiden.
Också har vi köpt semlor som vi ska äta sedan också. Jag har bara ätit en halv semla i år en så länge, så det kommer att bli gott.

Ha de bra♥
Chao


Man ska väl bjuda lite på sej själv här i livet? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0