Suck...

Asså jag tror att jag bor i världens mest händelsefattiga del. Där jag bor händer det absolut ingenting. Suck... Jo ibland, men det är väldigt sällan. Här ute har det nog aldrig hänt att det kommit in någon kändis i mataffären. Jag tror inte ens att det har varit någon kändis häromkring. Möjligtvis att dom har åkt igenom när dom har åkt till Lidköping. För där har det varit många kändisar. Jag kommer nog aldrig glömma när jag och ett gäng var och kollade på massa artister som hade varit med i Melodifestivalen vid scenen bakom Hjertbergs. Det var bland annat Sebastian Karlsson, Anna Book, Elin Lanto och han som sjöng Gung gung gunga. Anna Book vinkade faktiskt till mej då. Det var ju lite skoj. Haha. 
I höstas var jag, Stina och Erika och kollade på Nordman. Han var på samma scen. Vi har säkert vart ooch kollat på någon mer där. Sen har jag varit på en j*vla massa konsterter ute på Läckö. Det är så härligt att gå på konsert. Då känner man att livet är på riktigt. Musik är en väldigt viktig del i mitt liv. Jag lyssnar ofta på musik. 

Nu ska jag gå för jag ska ju snart till tandläkaren.
Ha de bra♥
Chao



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0