trött...

Asså jag vet inte vad som har hänt med mej. För ett tag sen så kunde jag inte äta. Nu blir jag trött i stället. Asså jag är jättetrött och klockan är ju bara 9. Jaja det kanske går över. Jag går ju upp ganska tidigt på morgonarna nu för tiden så det kanske har med det att göra.
Nu har jag i alla fall packat klart snart. Det är bara lite småsaker kvar. Jag behöver faktiskt inte 20 små väskor. Det räcker nog med bara en eller två extra :) Gött de. Då kanske jag får plats i skåpet i morn. Man kan få lägga in sakerna hos skolvärdinnorna annars men det blir så jobbigt för då måste man ha tag på dom hela tiden. Ne det här ska nog ordna sej. Nu ska jag bara ha tag i en tabell för stadsbussarna. Men det finns inte att hitta någonstans verkar det som. Jag vet att dom går en gång i halvtimmen. Men jag vet inte när i halvtimmen dom går. En halvtimme är faktiskt ganska lång tid om man bara ska vänta. Och jag måste åka ut till Johan och lämna saker innan vi ska på dansen. Jaja sånt är livet :).

Nu ska jag upp och lägga mej i vilket fall. Jag ska upp halv 5 imorn "/
Ha de bra♥
Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0