Skåne i sommar

Hejsan på er!

Är det någon som vet om
det händer något roligt i Skåne i sommar eller? Jo förstås jag kommer ju dit med ett härligt gäng, men jag undrar om det händer något mer. Kan ni rekomendera någon bra resturang? Något roligt ställe?
Det skulle vara roligt om någon kunde komma med något. Men jag har inte för stora förhoppningar om det.

Var precis inne på Gina Tricot hemsida. Hittade en kjol som verkligen var hur söt som helst. Den fanns i svart, grå, blå och typ rosa röd. Synd att jag inte har några presentkort kvar på Gina. Nu måste jag spara pengar och det tar ju hur lång tid dom helst.

Ikväll så blir det Let's Dance med la familia. Mysigt mysigt, Jag vet ju knappt vilka som är kvar så jag kan inte säga vem jag tror åker ut. Men jag hejjar i alla fall på Morgan Alling för jag tror att jag vet att han är kvar. Och så hejjar jag lite på Laila Bagge också. Och lite på Magnus Samuelsson. Han vet jag att han är kvar för han hörde jag på Miw Megapol i morse när jag var ute och gick och då sa han att han skulle vara klädd i helvitt och så skulle han ha en hatt också. Och jag tror att han skulle dansa till Michael Jackson. Men vi får se.

Här är dom som ska vara med och tävla i Melodifestivalen i morn.

Deltävling 2 i Melodifestivalen

1. Lili och Susie -
Show me heaven
2. Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i din kvarter
3. Jennifer Brown - Never been here before
4. H.E.A.T - 1000 miles
5. Markoolio - Kärlekssång från mej
6. Amy Dimond - It's my life
7. Cookies'n Beans - What if
8. Måns Zelmerlöw - Hope & glory

Där vet jag inte heller vem jag ska hejja på. Men det blir nog Lili och Susie. Lasse Lindh är ju ganska bra också. Jennifer Brown har aldrig intresserat mej och H.E.A.T tror jag faktiskt inte jag har hört talas om och har jag det så har jag glömt av hur dom låter. Markoolio lyssnade jag på när jag var liten kommer jag ihåg och Amy Dimond tycker jag verkar lite omogen. Men det är ju en musiktävling så hon kan ju vara bra ändå, men jag gillar henne inte. Cookies'n Beans vet jag inte vilka det är och Måns Zelmerlöw har aldrig lyckats charma mej fullt ut. Han sjunger bra och ser bra ut, men han har inte det där lilla extra.  

Ha en bra kväll!

Pussar från mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0