Personlighetstest

BRUKAR DU:
Du peta dej i näsan:
Det är nu jag ska berätta sanningen om det va?

Titta på dej själv i spegeln: Det händer ganska ofta.

Gnälla: Nee det tycker jag väl inte.

Skrika: Det händer där emot oftare

Sova: På nätterna brukar jag sova.

Ha ångest: Ne inte jätteofta.

Skada dej själv med flit: Nej.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej det har nog aldrig hänt.

Vilja dö: Nej varför skulle jag vilja dö när jag kan leva mitt liv.

Drömma mardrömmar: Det händer väldigt sällan.

Drömma sexdrömmar: (a)...

Ta droger: Nopp

Försöka vara annorlunda: Ne asså jag försöker ju vara mej själv och ingen annan är ju precis som jag så jag kanske försöker vara annorlunda.

Klä dej i svart: Inte hela tiden, men svart är en mycket snygg färg på kläder.

Gå till kyrkan: Nee

Gå till skolan: Jadå

Ha sex: Nee

Ljuga: Nja, det händer tyvärr "/

Hata folk: Nee hata är ett väldigt starkt ord.

Lita på folk: Tyvärr så litar jag alldeles för lätt på folk.


VEM:
Saknar du:
Ingen faktiskt, just nu.

Vill du döda: Att döda är en väldigt onödig uppfinning.

Rörde dej sist: Flipper :)

Vill du slå: Våld löser inte allt.

Kysste dej sist: Flipper, om han räknas. Det är väl så klart han gör ;)

Vill du kittla: Jag vet inte

Kramade du sist: Flipper

Vill du prata med: Ellen <3

Skrek du på sist: Det kommer jag faktiskt inte ihåg.

Vill du vara som: Mej själv :)

Sårade dej sist: Om jag skriver det här, och hon skulle läsa det, så skulle det bli ett jävla väsen. Men jag tror att hon vet det ganska bra själv.

Vill du bli galet full med: Dmitry Koldun! Läskigt snygg. Eller kanske Cristiano Ronaldo ;)

Gjorde dej riktigt glad senast: Det kommer jag inte heller ihåg faktiskt... "/

Fick du sms ifrån senast: Ellen :)

Ringde dej senast: Stina tror jag :)

Är snyggast på jorden: Jadu jag har inte sett alla på jorden så det är en omöjlig fråga att besvara.


HAR DU:
För många vänner:
Vänner kan man aldrig få för många av!

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Inte det heller.

Någon annan psykisk sjukdom: Nej det tror jag inte.

Någon fysisk sjukdom: Nopp.

Någon skada: Nepp.

Färgat håret: Jag har tonat det mörkbrunt två gånger. Och så har jag gjort slingor en jävla massa gånger.

Brutit några ben: Jag är rätt säker på att jag har brutit lilltån en gång.

Några piercings: I öronen.

Egen dator: Japp 1

Bra självförtroende: Det beror nog på vilken situation jag befinner mej i.

Kysst någon: Jaa :)

Sagt jag älskar dig till någon idag:
Möjligtvis till Flipper men inte till någon annan.

Bjudit ut någon: Nej det tror jag inte.

Varit kär: Aldrig på riktigt.

Dumpat någon: ja

Stulit något: Nepp inte vad jag vet. Kan väl ha hänt när jag var liten i så fall.

Lämnat landet: Många gånger :D

Tuttat eld på något: Nepp

Gjort något olagligt: Joo du.


HUR:
Går du:
Ida style

Svarar du i telefonen: A re a, eller A de e Ida

Fördriver du tiden: Kolla på tv, sitta framör datorn, läsa, plugga, ut med Flipper m.m.

Mycket pengar har du: Alldeles för lite xD.

Tjänar du pengar: Som dom flesta andra och så får jag lite av min kära mor och far.

Ofta diskar du: Aldrig, även fast jag bor på landet så har vi faktiskt diskmaskin.

Ofta städar du: Alldeles för sällan.

Många stör du dej på: Asså ganska många. Men det är inget jag lägger tid på.

Ofta träffar du din familj: Varje dag :)


TROR DU:
Att du kommer bli något:
Jag är redan något.

På gud: Jag tror att det finns något, för hela kristendom kan väl inte vara uppbyggd på en lögn?

På rymdvarelser: Nej det gör jag inte haha

Att folk tycker om dej: Ja det tror jag. Eller jag hoppas i alla fall det...

På ett liv efter detta: Ja det gör jag

Att fiskar kan tänka: Haha lite kan dom nog tänka.

Att du kommer leva länge: Jag hoppas att jag kommer leva länge!



Det här tog ju en halv evighet. Men det var lite kul. Lite udda frågor i mellan åt. Det det är ju så det ska vara i ett personlighetstest.
Nu ska jag börja laga mat.

Ni får ha det så bra så länge!

Pusstja


Kommentarer
Postat av: Julia

Det skulle inte bli väsen... det är melle dig och mig ingen annan för jag antar det är mig du syftar på.

2009-02-14 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0