Packa, packa, packa...

Asså jag skulle verkligen behöva ha en stor väska. I morn. En jättestor väska. Jag vet att vi ska ha en sådan här hemma någonstans, men jag har ingen aning om vart. Imorn så ska jag först till skolan. Där så är det nationellt prov det första som händer. Vi ska sitta i tre timmar och skriva en uppstas och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Som tur är så får vi ha med oss något att äta, bara det inte låter för mycket. Jag ska ta med mej två påsar Malteasers. Jaja. Efter skolan ska jag och Ellen gymma. Så måste jag packa saker till det. Efter gymmet ska jag hem till Ellen och duscha och göra mej i ordning för på kvällen är det ju dans för alla 9:orna i kommunen i Folkets park. Det kommer att bli jättekul. Efter dansen så ska jag hem till min kusin och sova där till på fredag. På fredag så ska jag till Ellen och där ska vi filma hela dagen. Vi är nämligen lediga hela fredagen efter som att dansen är obligatorisk. Det kommer att bli en jättekul helg men som ni fattar själva så behöver jag en stor väska. Jag kommer få springa runt med 20 små väskor hela dagen. Jaja vill man vara fin så får man lida pin. Inte för att de kanske hör hit men det lät bra iallafall. :)

För typ en timme sedan så höll Felicia på att lägga bud på en jättefin röd klänning som hon ska ha på balen. Hon hade tur och vann budläggningen. Så nu kommer både jag och hon ha röda klänningar. Stackars Ellen som hatar röda klännigar. Men hon får gå med oss i alla fall:D

Nu ska jag dra och packa!
Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0