Nu smäller det!

Nu har jag kollat på Made, som går på MTV. Det programet bevisar ju att med lite träning så kan man ju bli nästan vad som helst. Så att om jag tränar ordentligt så borde ju jag kunna bli bra på bowling. Det borde ju liksom kunna gå. Nu tänker ni säkert att: Nej det kommer inte gå. Men då har inte ni kollat på Made. Idag handlade det om en tjej som vill bli boxare. När hon började orkade hon ju nästan inte slå till en sandsäck. När hon var klar så orakde hon slå på en jättestor sandsäck i 6 minuter. Då hade hon tränat i sex veckor. Så att om jag tränar så borde jag ju kunna springa över en mil och och köra med tyngre tyngder än vad jag gjorde sist på gymmet. Jag vill också bli stark och få bra kondition. Så imorn ska jag ut och springa. Och när Ellen kommer hem ska vi till gymmet. Så är det bara. Nu ska jag börja träna. Sedan får folk säga vad dom vill. Nu smäller det! Det är ju bra att träna.

Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0