McDonalds är bara såå gott

Nu har jag kommit hem ifrån tandläkaren. Eller det var ett ganska bra tag sedan, men jag har varit ute med Flipper också. Tro det eller ej, men det gick bra. Hos tandläkaren alltså. Hon hade nog aldrig sett då fina tänder. 

Tandl:
Hur många gånger om dagen borstar du dina tänder?
Jag: Två gånger om dagen
Tandl: Jo du borstar väldigt bra.
Jag: Det va ju bra då.
Tandl: Du äter inte så mycket socker ser jag.
Jag: Jag dicker inte Coca cola och sånt där...
Tandl: Ne men det var ju bra! Men du äter inte så mycket godis och såndant heller va?
Jag: Ne inte så ofta... (A)
Tandl: Ne jag ser det. Du har väldigt fina tänder. Då äter du bara på bestämda måltider också eller?
Jag: Ja det gör jag.
Tandl: Och du småäter inte mellan måltiderna?
Jag: Nej nej... (A)
Tandl: Ne men det va ju bra!

Hon tyckte nog att jag hade fina tänder i alla fall :D

Efter tandläkaren så åkte jag, mamma och Filip till McDonalds och käkade. Eller vi hämtade i Drive innen och åt i bilen. Så brukar vi göra. Det är fan den godaste maten som finns. Ursäkta min osunda vanor, men jag tycker verkligen det. Speciellt cheeseburgare.
Sedan när vi kom hem så gick jag ut med Flipper. Jag tog massa bilder på honom på en stubbåker. Det var ganska mörkt ute så bilderna blev inte så bra. Och när jag stod där och höll på så ringde Stina och frågade om vi skulle hitta på något imorn. Jag gick hem till henne så hon och Nova fick också vara modeller. Men varken Nova eller Flipper ville stå stilla så dom kortena blev inte heller så bra.
Sedan gick jag hem igen. Och nu sitter jag här :)

Ikväll så är jag hemma själv med mor och bror och hund. Pappa är i Göteborg på hockey. Frölunda - Brynäs. Och då säger vi: HEJJA BRYNÄS!!!
Och imorn så blir det bowling för kusinen fyller 16!

Nu måste jag dra men vi ses!
Ha de bra♥
Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0