Måndag, Tisdag

Igår så var det ju skolan igen. Det var ju egentligen inget speciellt med det. bara roligt att träffa alla igen. Efter skolan gick jag och Felicia en sväng på stan. Vi var inne på Silverkappen och kollade. Jag har ett presentkort att handla för där inne. Men allt är ju så j*vla dyrt så det är inte sant asså. I alla fall så fick jag prov ett par ringar. Så hon trycket på fyra ringer på mitt finger som tillsammans kosta 3500. Och ringarna var för små så jag fick inte av mej dom. Då fick jag lite smått panik kan jag ju säga. Asså jag fick inte av mej dom så hon var tvungen till att hjälpa mej. Det var lite pinsamt. Till på köpet var varenda nagel av också efter bowlingen i söndags.  När jag kom hem var det ju som vanligt Gilmore Girls som gällde. Det var mycket bra, mycket bra. Sedan var det plugga plugga plugga som gällde. Det är fortfarande andra världskriget. Sedan hände det inte så mycket mer igår.

Idag så är det blir det också till att plugga. Vilket jätteroligt liva jag har va? Jag kommer inte att skriva lika mycket som jag har gjort denna och nästa vecka tror jag inte för nu har vi många prov att komma igenom och jag behöver alltid jag kan få till att läsa igenom på. 

Här kommer lite bilder :)

 
Här är dom fruktansvärt fula skorna man måsta
ha när man spelar bowling.


Jag i måndags på stan :)


Felicia på stan :D


Det här hade jag på mej idag

T-shirt JC
Tröja Gina Tricot
Jeans Gina Tricot 

Så det var nog allt för idag men vi ses snart

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0