Måndag

Hejsan på er!
Idag är det måndag igen. Veckorna går fort nu. Snart är det ju sommar igen. Ne det är ju ett tag kvar men det är ju i alla fall ljusare ute nu. :)
Jag kom precis ur solariumet. Jag har solat alldeles för mycket det senaste. Men nu ska jag inte sola mer denna veckan. Möjligtvis på lördag om jag hinner. :)

Den här dagen har varit konstig men samtidigt en bra dag. Jag har fått reda två saker.
1. Att man kan inte lita på alla. 
2. Jag har världens bästa vänner.
Dom här sakerna har jag i och för sej alltid vetat om, men idag har det visat sej tydligare än vanligt. 

I övrigt har dagen varit som mina dagar brukar. Nu ska jag snart iväg och kolla på när bror skjuter luftgevär. Det ska bli en upplevelse. Jag har aldrig varit med och kollat förut. Jag ska försöka hinna att skriva en rad till när jag kommer hem :)

Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0