God morgon alla hjärtevänner!

Känner ni kärleken i luften? Roligt i så fall. Jag gör det inte. Jag tycker att Alla hjärtans dag-dagen är väldigt upplyft i år. Är det bara jag som är konstig? Men är det inte lite så? I alla fall i mina kvarter.Det pratas ju om denna dag flera veckor i förväg överallt. Snart kommer det väl flyga så hjärtan genom luften. Det skulle ju vara lite kul. Jag kanske låter negativ. Det kanske är för att jag inte har någon egen pojkvänn. Men jag känner mej lite stadigare utan. 

 Den här helgen började, som alla andra, med 8 simple rules. Där kanske vi har programet som jag pratade om igår. Det där som man skulle riskera livet för. Handlingen är ju inte som jag ville ha den, men programet är väldigt bra. Det kanske inte heller har det där lill extra. Men det är också på väg.

Nu ska jag gå ut och gå med en utav mina älsklingar. Ut i snö och kyla. Fast det ser ut att vara fint väder ute. Jag ska bara äta frukost först. Fast jag är inte hungrig så jag kanske hoppar över det. Det är ju inte så bra men skit samma. Sedan ska Flipper få en present. Något som han kanske inte tycker jättemycket om men som ändå uppskattas. 

Tja så länge

// Ida 

Kommentarer
Postat av: monika

kikar in och säger hej... ja vet inte är det så speciellt med dnena dag kram

2009-02-14 @ 11:22:38
URL: http://www.metrobloggen.se/Monikah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0