Först stallet och sen plugga plugga plugga

Hejsan hoppsan!
Idag blev det inget jobbat. Rätt skönt, men pengarna hade varit bra att ha.
Istället blev det en tur till stallet. Ellen hängde också med. 
Nu har Donna åkte i väg igen så det är bara Tyra, Stina och Micado kvar. Vi rycktade och mockade bara idag. Vi har bestämt att vi inte ska sätta igång hästarna förrän till våren. Då kommer ju Lillan tillbaka också vilket kommer bli jättekul. Jag längtar jättemycket dit. 

Nu ska jag plugga. Det har jag faktiskt gjort ovanligt mycket nu det senaste. Men det är ju bra. Haha. Jag ska bara duscha först. Jättevarmt. Det är ju hur kallt som helst ute. Jag hade tre par sockar på mej förut och frös fortfarande sönder om tårna.
Jaja

Ha de bra♥
Chao



Tyra <3


Tyra, Micado, Stina


Tyra<3


Tyra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0