Filmat hela dagen... nästan

Hejsan!
Nu har vi filmat hela dagen, så nu är jag lite trött. Filmen kommer att bli superbra tror jag men när man är 6 tjejer och alla har lika starka viljor så blir det tjafs. Och det var exakt vad det blev idag så nu har jag lite ont i huvudet. Det spelar ingen roll. Jag gillar dom här tjejorna massor. Och om jag känner dom rätt så kommer inte lite bråk att förstöra det här.
Idag har jag också lite träningsvärk i magen efter träningen på gymmet i går. Jag tyckte ändå inte att det var jätte jobbigt när vi var där. Men det var ju första gången och det var jätte kul. Jag ska försöka få med Ellen dit igen om två veckor. Men det kommer nog inte bli svårt. Hon gillar ju att träna.
Ikväll så blir det mys framför "Let´s dance" med familjen. Jag behöver varva ner lite. Det är så mycker med skolan, gymnasieval, filmen m.m. så det ska bli skönt att bara ta det lungt. Imorn så blir det till att läsa om andra världskriget och så ska jag försöka komma iväg med min klänning till farmor så hon kan börja sy om den.

Oj nu har Let´s dance redan börjat!
Ha de bra♥
Chao


Jag och Ellen innan dansen igår :D


Askungen och Prinsen på rådhustrappan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0