En avkopplande stund i stallet.

Nu har jag kommit hem från det underbara stallet. Det är så skönt att bara kunna gå och lukta häst och bli skitig, och samtidigt komma bort från allt annat och bara kunna koppla bort det som finns runt omkring. Det är bara helt underbart. Och så är det jävligt roligt att åka till stallet också. Jag kan ju säga att jag skrattar ju inte bara två gånger när jag är där.

Tyra var lika fin som vanligt. Hon var nog lite på G idag för hon sprang nästan in från hagen. Stina försökte spring på mej bakirfån den jäkeln. Det brukar hon i och för sej göra så jag borde vara beredd på det men det var jag som vanligt inte. Och Micado lunkade på som vanligt.

Först ryktade jag Tyra. Jag kan stå i timmar och rykta henne. Och hon står bara och njuter. Ellen höll på med Stina. Stina är ju bara lite mer än ett halvår så hon behöver all social träning hon kan få. Men hon gör stora framsteg varje gång vi tränar med henne. Micado känner sej nog lite utanför när vi håller på med dom andra hästarna så han brukar alltid få sej en ordentlig rykt efter. 

När alla hästarna var klara så fick dom gå ut igen. Då började vi att mocka och sopa. Det tar sin lilla tid det där. Speciellt när han har mycket att prata om. Och när allt var klart åkte vi hem. Det är ganska skönt att komma hem också. Det är ju så kallt ute nu. Så direkt när jag kom hem så tog jag en varm dusch.

Här kommer lite bilder:


Tyra <3


Stina och Ellen som letar efter något xD


Världens finaste ställe :)

Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0