Det va ett tag sedan...

Hej på er!
Det var ett tag sedan jag skrev nu. Jag har helt enkelt inte orkat med det. Men jag ska försöka komma igång igen nu. Det har ju inte hänt så jätte mycket sedan sist, men lite. Vi börjar närma oss slutet med våran film i engelskan. Eller i alla fall mitten. Vi har filmat i tennishallen, på en fest och i matsalen. Den kommer nog att bli riktigt bra när den blir klar.

Idag är det ju söndag igen och som vanligt börjar söndagar med 8 simple rules. Mycket bra program. Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Jag har pluggat lite. Och försökt städat på mitt rum men jag hamnade bara framför datorn. Haha ganska typiskt mej. Jag kom precis från solariumet och nu sitter jag har och skriver och lyssnar på Meat Loaf, och snart ska jag ut och gå med Flipper


Ha de bra

Chao



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0