Börja träna?

Nu sitter jag här och funderar på att börja träna. Gå på gym, ut och springa, sit ups, armhävningar. Massa sånt där. Jag tror att det skulle vara bra för mej. Jag har ju haft sånna här idéer förut och då har jag tröttnat efter tre springturer eller två kvällar med sit ups. Jag gillar ju egentligen att röra på mej, men jag har väl bara inte hittat mitt sätt att göra det på. Jag har ju ridningen. Men jag rider inte lika mycket längre. Och så har jag ju spelat fotboll. Men det tycker jag inte är roligt. Jag har gått på gympa, sån där step up, men det var inte heller min grej. Men det var nog bara för att jag inte hängde med i rörelserna. Jag har gått i dans. Det var i och för sej ett bra tag sedan, men det var inte heller jättekul. När vi var och gymmade i tordags så tyckte jag att det var jättekul, så det ska jag fortsätta med. Och om det inte är halkigt i morn så ska jag nog ut och springa en sväng. Sedan måste jag åka till famor med klänningen ochså. Men det kan jag ändå inte göra om det är för halkigt. Jag har ju redan halkat en gång med moppen och det gör jag helst inte om. 
Jaja.

Ha de bra♥ 
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0