090215

God morgon allihopa!
Har ni sovit gott?
Det har i alla fall inte jag. Jag har vaknat massa gånger. Men jag får väl gå och lägga mej tidigt ikväll istället. Skolan börjar ju imorn igen. Det känns lite surt. Men that's life liksom.
Ne jag ska inte alls gå och lägga mej tidigt ikväll. Det är ju Beck på tv. Det får man inte missa. Haha.

Idag är det bowling igen som gäller. Det gick ju sååå bra sist. Men jag är ingen dålig förlorare i det här. Jag är så van vid att komma sist så det gör mej inget längre.

Nu ska jag gå och käka frukost. Jag har redan varit ute med Flipper. Det blev ingen så lång promenad som det brukar bli idag. Men han var nog ganska nöjd ändå.


Nu måste jag dra men vi ses senare!

Pussar <3


Jag igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0