090210

God morgon!
Det där med att jag skulle stanna upp igår funkade inte så bra. Jag gick och lade mej tidigt i alla fall. Jag kommer inte ihåg när. Men jag gick upp typ 20 över åtta idag så jag är på rätt väg.

Det 10 februari idag. Varför ligger det massa snö på marken? Det ska ju börja komma blad på träden och blommor i rabatterna och massa sånt. Våren måste väl komma någon gång eller? Jag tycker att det har tagit tillräckligt lång tid redan. Man kan ju inte gå ut utan att frysa häcken eller tårna av sej. Och det är faktiskt ganska jobbigt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Alcazars Stay the night och den låten är grymm. Den blir ju bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den. Melodifestivalen är redan avgjord. Dom kan skicka Alcazar till Moskva direkt för något bättre kommer inte att komma i svenska melodifestivalen!

Ha de bra♥
Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0