090209

God morgon!
Idag är det första dagen på sportlovet. Härligt härligt. Ska kanske snart i väg och jobba. Jag vet inte riktigt än. Men annars så blir det till att ta det lungt hela dagen. Kanske åka och rida eller något annat kul.

Nu har klänningen hos farmor. Vi höll på att nåla och sånt i går. Den kommer att bli hur snygg som helst. Hoppas jag. 

Igår så var det ju premiär utav Gossip Girl. Och som vanligt var det hur bra som helst. Jag älskade Jennys nya frisyr!
Idag är det Gilmore Girls 16.10 som jag absolut inte får missa. Den serien är så söt på något sätt.
För övrigt så händer det inte så mycket mer idag, vad jag vet. Man ska ju aldrig säga aldrig. Det är rätt skönt med dagar som det inte händer så mycket. :)

Ha de bra♥
Chao  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med ?:)

2009-02-10 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0