090207

God morgon på er!
När jag sitter och kollar ut genom fönstret så tänker jag:
Att fan vilken tur jag har egentligen. Jag kan klaga på vädret, skolan, mina vänner, min familj. Över småsaker. Vädret är hur jävla tråkigt som helst nu, men det kommer ju att bli bättre. Det kommer ju bli sommar och varmt även fast det ser ut som det gör nu. Skolan kan vara jävligt jobbig. Vi har ofta massa prov på samma gång för våra lärare kan verkligen inte planera sånt. Jag kan tycka att det fattas helt fel beslut och att våra scheman skulle kunna vara mycket bättre. Jag kan tycka att mina vänner är helt dumma i huvudet. Det är väldigt sällan jag tycker det. Men som när dom pratar om sina vikter och hur dom ser ut och aldrig säger något positivt om det så kan jag tycka att dom är helt dumma i huvudena. Och jag kan tycka att det är jättejobbigt när min mamma och pappa tjatar på mej. Gör det och det bla bla bla. Och när min bror inte gör som man säger till honom.
Det finns ju människor son inte har tak över huvudet. Dom får gå ute i vilket väder som helst vare sej dom vill eller inte. Det spelar ju ingen roll vad det är för väder. Jag har ju ett hus som jag kan vara inne i om det regnar ute eller om det är för varmt eller för kallt. Och skolan. Det finns ju folk som inte kan gå i skolan. Som inte får gå i skolan. Som måste jobba från fyra årsålder i stället. Och mina vänner är dom snyggaste som finns. Det bara är så. Dom kan tjata om att dom är för tjock ochh har fettvalkar över allt. Dom är ändå snyggast. Och min familj är den bästa familjen som finns!. Det bara är så. Mamma och pappa kan tjata och Filip kan skita i att lyssna. Dom är åndå bäst och jag älskar dom. Så är det bara.

Idag blir det Melodifestivalen hela kvällen lång :D Tänker inte missa en sekund utav det.
Här är startfältet för kvällen:

1. Nina Söderqvist - Tick tock
2. Jonathan Fagerlund - My life
3. Shirley Clamp - Med ett hjärta av ljus
4. Scotts - Jag tror på oss
5. Emilia - You´re my world
6. Alcazar - Stay the night
7. Carline af Ugglas - Snälla snälla
8. Marie Serneholt - Disconnect me

Själv hoppas jag på Scotts eftersom dom kommer ifrån lilla Lidköping. Jag har inte hört låtarna men jag tror ingen kommer att bli besviken ikväll. Det blir jag aldrig utav Melodifestivalen. Det är som lång, underbar fest som slutar när sommaren kommer. Härligt härligt.:D

Nu måste jag dra men vi ses sen!
HEJA SCOTTS!

Ha de bra♥
Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0