090206

Godmorgon på er!
Nu sitter jag hemma hos Ellen och skriver lite. Snart kommer Felicia, Hanna, Nathalie och Sophie ochså. Då ska vi göra oss iordning för idag blir det till att filma hela dagen lång. Filmen ska in på måndagen efter sportlovet och Ellen är Idre hela veckan lång och resten av oss bor ganska utspritt i denna kommun, så den måste bli klar idag. Men jag tror att det kommer att gå bra :). 
Inatt har jag sovit hos min kusin. (Tack för att jag fick sova där). Igår var det en mycket trevlig kväll. Mycket dans och mycket musik. Och det bästa med allt är att vi får ledigt idag. Haha :D.
Jag sa ju att jag skulle vinna buggtävlingen i går. men det gjorde jag inte. Jag var faktiskt inte ens med. Min "danspartner" dök inte upp. Eller jo, men han kom när det var semifinal och då var det ju försent. Då var jag lite arg på honom. Men jag kan ärligt erkänna att vi hade inte ens kommit till semifinal. För dom som kom dit ifrån våran skola var Justus och Emelie och dom var verkligen grymma. Fast dom vann inte. Det tycket nog dom flesta var lite märkligt, för dom var verkligen bäst.
Bandet, Rhodos, spelade bara massa dansbands låtar som ingen hade hört förut. Jo, jag kände igen en i slutet men då var alla på väg hem så då var det inte så många som dansade. Egentligen skulle Sunnex ha spelat, men dom fick fel på bussen. Det var synd för dom skulle nog spelat lite mordernare låtar som någon har hör förut.
Men vi hade ju ialla fall kul. Jag vet ju inte om alla hade kul men det såg ut som dom flesta hade kul i allafall för det skrattades mycket.

Tack för en myket rolig kväll!

Nu ska jag fixa håret!
Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0