090204

Hejsan hoppsan på er allihopa!
Idag har jag börjat äta godis igen. Jag har bestämt mej för att sluta äta godis efter sportlovet istället. Haha:D. Kommer säkert inte att gå då heller men man kan ju alltid försöka.
Idag var jag med Ellen och köpte en tunika på Gina Tricot. En mycket fin sådan :) När vi ändå var ute och gick på stan så passade jag på att köpa en ny foundation och ett nytt puder. Båda kom från Maybelline och gick på 244 kr tillsammans. Inte så dyrt med andra ord.
Jag gillar att köpa nytt smink. Det är som att köpa kläder. Och jag älskar verkligen att köpa nya kläder. Jag har vart nere i en svacka ner det gäller det. Jag har typ vart inne i alla klädaffärer som jag har hittat, men jag har inte hittat något i dom. Men jag är på väg upp därifrån och nu hittar jag alltid något. :D.

Vi ses senare i kväll:)
Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0