090203

Hejsan hoppsan på er!
Idag har det varit en bra dag. Idag har nämligen Dansinspiratörerna varit på besök på våran skola. 
Fast hela dagen har väl inte varit på topp för det. Skolan började med ett nationellt prov. Det var väl kanske inte så kul, men det kändes som att det gick bra iallfall. 
Efter provet så blev dagen bra. Första lektionen efter provet hade vi matte. Det blev ganska många skratt under den lektionen. Jag skriver inte vad vi skrattade åt, för då kommer nog Felicia strypa mej ;D. Eftar matten så hade typ hälften utav klassen håltimma. Den är 2 timmar och en kvart lång med lunchen inräknad. Jag, Hanna, Ellen och Sofie gick var på UG och gick på stan och hade väldigt roligt. När vi kom tillbaka så skulle vi dansa. Det var faktiskt jättekul. Vi fick dansa foxtrott, bugg och vals. Och på torsdag ska alla 9:or i hela kommunen samlas i folkets park och dansa med varandra. Under kvällen kommer det också att gå en buggtävling. Den kommer jag lätt att vinna om jag dansade som jag gjorde idag XD. Ne nu jag skoja bara. Jag kan faktiskt inte skryta när det kommer till dans. Jag dansar egentligen ganska dåligt. Men det är väldigt kul :D.

Nu ska jag kolla efter klänningar :).
Ha de bra♥
Chao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0