0902012

Hej hej!
Jag har fortfarande inte hittat skivan. Nu blir jag fan arg på det här. Så j*vla dålig ordning har jag. Den måste ju finnas någonstans.
Det blev ingen springtur förut. Det blev en promenad i 1 timme och 20 minuter i stället. Det tyckte inte jag var så dåligt. Och Flipper tyckte det var jättekul ute. Han sprang fram och tillbaka jättefort. Han är nog lite crazy den där hunden. Men jag gillar honom massor ändå.

Nu är det bara jag och Filip hemma. Så vi ska städa typ hela huset. Jätteskoj -.- . Men då kanske jag hittar skivan om jag har tur. Jag funderar på att ta mej en stund i solariumet också. Jag har ju inte solat på en hel vecka nu så det förtjänar jag! :D
Nu har jag precis skickat iväg ett sms till Stina. Jag frågade om han vill hänga med ut och gå ikväll. Det är så skönt att gå. Man blir inte så svettig som när man springer och så orkar man ju att gå längre an att springa också :)

Ne nu ska jag gå, men vi ses senare
Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0