020209

Hej hopp igen!
Nu har jag kommit hem igen och just nu sitter jag och kollar på balklänningar. Det är ju 9:ornas bal 20 mars. Jag vet egentligen redan vilken klänning jag ska ha. Farmor ska sy om en utav mammas gamla klänningar. Den är röd och så ska jag ha ett par pumps till. Inte en aning om vad det ska vara för färg på dom. Det är nog inte så noga. Det är ju bara 9:orna ifrån ruden. Det kommer nog att bli riktigt kul hoppas jag. Jag ska gå dit med fröken Ellen Bleeker och med henne kan man nog inte ha tråkigt. Haha :)
Nu jag ska bara hitta ett par skor, sedan ska jag gå och ta något att äta. Jag har slutat att äta godis och nu är jag så sugen på choklad att jag håller på att dö eller något. Ne det gör jag inte men istället för att äta massa godis så äter jag massa annat i stället och det är inte heller bra. Men det kanske går över om några dagar. 

Ha de bra♥  
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0