You're so good to me, baby

Hallå friends! How are you? A ja mår i alla fall skit bra.  Jag sitter här och sjunger lite på Avril Lavignes Hot och idag har jag fått mitt första VG i SO. Sug på den ni. Jag är på väg uppåt. Jag kommer klara mitt liv. Det känns skitbra.

Idag har hade vi syslöjd. Fast jag hade inte det. Eller jo det hade jag men jag gjorde inget. Eller jo det gjorde jag. Vi hade vikarie så jag och Emma tränade på våra redovisningar. Min var jättelång så det kändes som att den aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den till slut. 
Efter så var det dags för att redovisa. Fast det var inte så konstigt med det för det var ju bara inför Fredrik, Emma och Julia. Och på de så fick jag VG. Woho för mej. 

Sen så var det möte för dom som ska åka till Barcelona. Och efter det så gjorde jag ett nationellt muntligt prov i matte. Men det gick också bra. Och efter det så lyssnade jag på när Emma och Julia redovisade. Min redovisning var ju så lång så dom hann inte med att göra den lektionen jag gjorde på.  Och efter det fick jag ta och pallra hem om jag ville. Men det ville jag inte. För det är alldeles för långt hem till mej ifrån skolan. Så jag gick och bytte en tröja som jag fått utav mamma. Den var lite för liten. Men nu passar den perfekt. Igår så stod jag och skrek om att jag aldrig har några kläder att ta på mej och då kom hon hem med två nya tröjor på kvällen. Hon är för snäll min mamma :).
 Sedan åkte jag hem med tåget kvart över ett.

Nu ska jag göra mej iordning. Kvällen kommer att spenderas hos Stina.

Ha de bra så ses vi!
Kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0