Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig?: Jaa (A)

Du heter: Ida Axelsson

Smeknamn: Ida

Låt, som när du är ledsen, sörjer till: Dear Old Fame, Mother's Love

Beroende av: Hardcore Superstar, Gossip Girl

Vem behöver du mest just nu: Jag vet faktiskt inte...

Vad tror folk om dej?: Stor, självupptagen, idiot med bred käft? Ne jag vet faktiskt inte.

Stämmer det?: Nej, det hoppas jag att det inte gör.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår tror jag

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag säger nog olika varje gång...

Hur imponerar man på dej?: Vara sej själv. Det är alldeles för få människor som är det idag.

Brukar du skratta för dej själv?: Ja det händer ofta :D

Vad står i ditt senaste inkomna sms?: Hej vad gör du :D?

Var bor du?: Nånstans mella göteborg och stockholm.

Trivs du där?: Jo ja gör la dä.

Äger du några converse?: Jo det gör jag :)

Sprit, cider, vin eller öl: Jag dricker inte

Brukar du bli för full?: Möjligtvis av godhet

Vad har du för mobiloperatör?: Telia

Är du allergisk mot något?: Sånt där som kommer på våren när allt börjar växa.

Har du haft sex idag?: Nee

Nästa mål i dit liv: Att inte bränna maten...

Hur svarar du i mobilen?: A re a, eller, A de e Ida.

Vem ringde du senast?: Stina

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: Att vi skulle sitta hemma hos mej och kolla på tv i kväll :D.

Antal timma sömn i natt:7 kanske eller 8

Sov du ensam?: Jaa

Brukar du komma i tid?: Det beror på vad jag ska komma i tid till.

När mår du bra?: När mina nära och kära mår bra och när jag får göra som jag vill.

När blev du fotad senast?: Inte en aning

Hur känner du dej nu?: Lite trött men ganska glad.

Vanligaste färg på din kläder: Svart och vitt.

Vad tycker du om din fötter?:
Jag tycker att min fötter är fina för att vara fötter, men fötter är egentligen väldigt fula.

Vad saknar du?: Det lilla extra

Hade du en bra kväll igår?: Ja det hade jag :)

Favoritdryck på morognen: Mjölk

Rakar du benen?: ööööh jaaaa?

När brukar du oftast lägga dej?: Det beror väldigt på, men oftast tidigt.

Är du blyg?: Det beror också väldigt på :)

Sysslar du med någon idrott?: Jag rider ibland. Asså på hästar...

Vill du hellre ha mail än brev?:  Det är roligare att läsa brev men det spelar ingen roll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Joo det tror jag att jag gör... Jag har i alla fall gjort det.

Har du spytt offentligt?: Ne de tror jag inte.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Hahahaha XD

Är du nöjd med ditt liv?: Jo det är jag. Fast jag skulle vilja vara lite smartare.

Är du bortskämd?: Jo lite är jag nog.

Vad gör du imorgon?: Sover, bloggar, kollar på Gossip Girl och lyssnar på Hardcore Superstar.

Vad är det värsta du vet?: Jag vet faktiskt inte. 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det beror på hur mycket pengar jag har att slösa.

Vad behöver du just nu?: Nått annat att göra.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oj det är så många. Carina Berg kanske.

Vad längtar du till?: Barcelona, Rhodos, sommaren, Skåne och detta är bara några gejjer.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jo det har jag.

Vad använder du för schampoo?: Nått rosa.

Vad är det finaste du har fått?: Vänner och familj.

En speciell dag du minns: Det finns så många.

Tycker du om någon nu?: På vilket sätt? Jag tycker om massor av människor.

Om fem månader: Är det väl sommarlov :D?

Du samlar på: Dubbelnougatspapper xD

Gröna eller röda äpplen: Röda tror jag.

Vem ringer du när du är arg eller ledsen?:
Ingen
 
Gillar du golf?:
Jag har faktist spelat golf en gång, det är ganska kul. 

Vilken tid gick du upp idag?: Jag vet inte riktigt. halv 9 kanske.

Har du sovit i din egna säng i natt?: Japp

Har du strupor på dej nu?: Nopp

Vad ska du göra ikväll?: Sitta hemma med Stina och kolla på Robinson och The wedding date.

Är det okej att gråta?: Ja?

När grät du senast?: När jag kollade på hela Scindler's List. Typ förra veckan. Jag brukar inte kolla på slutet för då är det så sorgligt.

Laddar du ner musik och film från Internet?: Ne jag kanske hade gjort det om det hade gått, men nu går ju inte det för den där lagen. Fast jag vet inte hur man gör så jag kanske inte hade gjort det ändå.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Ojj...

Bär du glasögon eller linser?: Nej

Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder?: Neej

När går du upp ur sängen en helgmorgon?: Nio eller nått.

Har du piercing?: Räknas öronen?

Vill du gifta dej?: Jag tror det.

Vill du ha barn?: Jag vet inte än.

Solar du ofta?: För ofta

Är du bra på att laga mat?: Om det inte är något som ska stekas så är jag ganska bra på det.

Gillar du att dansa?: Ja det är jättekul!!

Är du flygrädd?: Nee...

Hur vig är du?: Inte tillräckligt i alla fall.

Vad dricker du helst när du är törstig?: Mjölk. Jag dricker nästan bara mjölk.

Vilken är din favoritglass?: Magnum Strawberry White.

Tror du på ett liv efter döden?: Ja det gör jag och jag tror att jag kommer att bli ett rådjur, en katt eller en fågel.

Tyrcker du om sushi?: Nej det tror jag inte.

Vad äter du helst när du ser på film?: Chips eller sånna där stjärnor.

Bor dina föräldrar tillsammans?: Ja :D

Har du tandläkarskräck?: Ibland. När dom kör in för mycket grejjer i munnen kan jag få lite panik.

Är du morgon- eller kvällsmänniska?: Inte något tror jag.

Vilken ögonfärg har du?: Leende blåa ögon.

Har du någonsin gråtit dej till sömns?: Nej det tror jag inte.

Biter du på naglarna?: Nej

Röker du?: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du?: Ha inte tillräckligt ofta.

Senaste låten du hörde: Beg For It med Hardcore Superstar

Vad gör du på helgerna?: Är med kompisar, bloggar, pluggar eller bara är och finns till.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Glad påsk:)

Besök gärna min blogg!

2009-04-11 @ 15:35:16
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GLAD PÅSK ! HAPPY EASTER ! ;>

2009-04-11 @ 16:45:40
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Leia

Roligt med lista =)



Allt bra?

Kramis!

2009-04-11 @ 18:35:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Elena

Sv: ja den är bra :D

2009-04-11 @ 19:55:21
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: MAAAARY

haha ett bra sätt att fördriva tiden med ,glad pååsk =)

2009-04-11 @ 23:35:59
URL: http://maryzaias.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

svar: tack detsamma :)

2009-04-12 @ 22:21:30
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mycket (: hoppas du har haft en bra påsk?

2009-04-13 @ 00:21:16
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0