Söndagkväll

Nu har jag kollat på tv sedan klockan 7 så jag ser helt suddigt. Gossip Girl var hur bra som helst som vanligt. Det är lite spännande. Man vet ju inte riktig hur det ska gå för dom, fast man ibland kan räkna ut det.

Det var ju Wipeout efter GG. Idag var det blondinernas kamp. Faktiskt ganska roligt. Jag skrattade ganska mycket. Fast det brukar jag göra.
Efter Wipeout var det Sanningens ögonblick som gällde. Jag tyckte nästan synd om tjejen som va med idag. Hon svarade så ärligt och var upp i 150.000 kr. Men sedan så svarade hon fel på en fårga och fick åka hem utan någonting. Det var ju lite trist. För henne. Mej gör det ju inte så mycket.

I morgon så är jag och brorsan hemma själva. Jag vet hur det kommer se ut. Han sitter upp och spelar tv-spel och jag sitter här farmför datorn. Så är det oftast när han och jag är ensamma hemma. Men imorn ska jag försöka göra något annat. 

Ha en fortsatt bra kväll, så ses vi imorn!
Godnatt <33 

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

oj vad länge haha:)

sv: tack <3

2009-04-06 @ 09:24:54
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0