onsdag

Hejsan på er! Hur står det till? Här är det bra. Det känns som att det är helg. Fast det är ju lov så det är ju inte så långt  ifrån.
Den här dagen började med en tur på mopeden till farmor och farfars hus. Dom har fart iväg till Borås, så jag jag skulle släppa ut Maya, deras hund. När jag skulle åka hem igen så började det regna, så det var svinkallt när jag skulle hem.
Nu är det bara jag och Flipper hemma. Mor och bror har åkt iväg till skara för att köpa en cykel, så dom kommer väl inte hem än på ett tag.
Vad som kommer hända resten av dagen, har jag ingen aning om. Men jag kommer väl på nått att göra.

Hoppas ni får en bra dag!
Pussvejs ;D

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt med ledighet & lov!

Kramis

2009-04-08 @ 21:46:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0