Lördagkväll

Hejsan hoppan ;D!! Hoppas ni har haft en bra dag. I alla fall en bättre än mej. Jag gick upp 20 i 6 i morses. Jag var helt död. Det kändes som att jag höll på med något som var jätteviktigt som jag inte fick göra klart. Lite så var det ju också. Sen bar det iväg till torget. Och där stod jag och Sandra från halv 7 till 12. I början var det så kallt så jag trodde att tårna skulle trilla av, men sen blev det faktiskt ganska varmt så då var det inte så jobbigt att stå där.

När jag kom hem så ställde jag mej i duschen i halv evighet. Det var riktigt skönt. Sen käkade vi och efter det gick jag och la mej och sov i typ två timmar. Det var också riktigt skönt.

Senare på kvällen så bar det iväg till familjen Smedberg för att fira Alexandra som fyllde 18 i torsdags. Grattis till henne.
Och nu sitter jag här och skriver. Har ingen aning vad jag ska göra resten utav kvällen. Men det blir väl att kolla på film eller sitta här.

Ni får ha de så bra så ses vi snart!
Pusshej<33






T-shirt - Lindex
Klänning - MQ
Nylonstrummpor - Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0