Lördag

Godmorgon förresten. Eller god förmiddag eller vad man säger nu. Jag vaknade klockan åtta i morses, pigg som en liten fisk. Idag tills imorn så ska jag sova hos i farmors och farfars hus. Dom har fart i väg till Norge på konfirmation så jag ska ta hand Maya, deras hund. Jag var där nu på morgonen med Flipper. Maya och Flipper brukar alltid springa runt och hoppa och skälla och ha sej, men idag gick det riktigt bra. Jag tog en dubbelnougat också när jag ändå var där. Farmor och farfar är inte bortresta så mycket och när dom är det så säger dom bara: ta vad ni vill ha och gör vad ni vill, så det är bäst att passa på :). Jag får sällskap utav Mikaela också. Det blir kul.

Vad som händer mer idag är ju att jag ska åka rida Fakina sen. Det blir skoj. Det känns så bra att rida henne igen.

see u all soon
           Cinderella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0