Long time ago...

Hello mina sweetisar! Hur är det med er? Själv så är det ganska bra, tror jag. Det är det än så länge i alla fall. :)

Det var ett tag sen. Det känns som det i alla fall. Fast egentligen är det väl bara en vecka sen jag skrev sist eller nått. Men tiden går så fort nu. Ni kommer aldrig bli av med mej. Jag är som ett sån där drömserie som man tror tar slut men sedan så upptäcker man till sin stora överklycklighet att det fortsätter. Sånt är väl underbart?

Det har inte hänt så jättemycket sedan sist. Eller jo det har det. Jag har börjat rida Fakina igen! Det var jätte längesen jag satt på henne.  Det är helt fantastiskt kul! Jag har saknat henne jätte mycket. Och Mikaela också förstås.
Min Tyra ska iväg till en halvblodshingst så fort hon börjar brunsta, och kommer förhoppningsvis hem med ett litet föl i magen. I alla fall början till ett föl.
Och om två veckor så ska det komma två nya hästar till Pernilla som jag och Ellen ska rida. Eller nya och nya. Den ena utav dom är ju ingen mindre än Lillan. Mycket kärt återseénde som jag ser väldigt mycket fram emot. Och med henne kommer Pärlan som också stod hos Pernilla en liten sväng i sommeras. 

Jag har ju haft disco också. I fredags. Pengarna gick till barcelonaresan som går av stapeln om 20 dagar. Jag, Emma, Kim och John hade discot för barnen på Järpås skola. Det var ganska kul. Barnen var så söta och roliga. 


Ne nu ska jag nog ta och plugga lite. Ni får ha det så bra så länge!

Love 
Cinderella


  

Kommentarer
Postat av: emma

min snygging ;)

2009-04-20 @ 19:47:14
URL: http://emmaliciouz.blogg.se/
Postat av: Daniel

Snyggt med hatt, har själv en. Nice!

2009-04-22 @ 16:12:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Härligt att Lillan kommer tillbaka :D Föjler gärna med någon dag i sommer om det går för sig ? ;) Och vi måste faktist ses snart, typ hundra år sen ju :O

2009-04-24 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0