Julshow idag =)

Jag sa ju att jag behövde plugga igår. Men det blev inte så mycket igår heller. Det är ju bara så tråkigt. Men det är ett måste. Jag ligger ju egentligen inte efter, men det är så gött när det är klart. Istället gick jag ut och gick. Lillebror och hund var med ute. Det är ju ganska mörkt ute nu och eftersom att jag bor ute på landet (bushen som vissa kallar det) så ser man typ ingenting. Det är tur att man inte är mörkrädd. :)

Ikväll blir det julshow. Stinas föräldrar kommer och hämtar mej 20 över fem så det börjar bli lite bråttom och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej. Men det blir väl något gammalt. Jag skulle behöva ta en heldag ute på stan med bara shopping. Det behövs verkligen bytas ut lite i garderoden.

Jag ska försöka skriva en rad senare när jag kommer hem. Har ingen aning om när det blir. Måste kolla på Idol också. Om jag hinner vill säga. Det är ju jättebra nu. Kevin kommer ju säkert att vinna. Robin är ju skitsnygg så man vill  att han ska vara kvar för det och Alice sjunger faktiskt också jättebra. 

Imorgon är det ju final i Stjärnor på is. Det är ju också spännande. Jag är ju helt bergsäker på att Markus kommer vinna. Men dom andra har ju också blivit jättebra. Vad tror ni? Själv har aldrig kunnat åka skridskor. Jag ramlar så fort jag kommer ut på isen. Men det är ju tur att inte alla är lika dåliga som jag är. xD 

Nu måste jag gå och börja göra mej i ordning. :)
Ha de bra♥
Chao



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0