Three Days Grace - I Hate Everything About You

Jag mår bättre nu så jag får väl försöka häva mej iväg till skolan imorn. Mamma ska ändå in till stan, så jag kan åka med henne istället för att ta bussen. Efter skolan ska min klass och 9d iväg till lockörn och göra något. Vi ska typ redovisa något för varandra. Min grupphade inte kommit på så mycket sist jag var med när vi jobbade med det här. Jag får väl hoppas att dom har kommit fram till mer imorn.
Efter redovisningarna så ska vi göra något annat. Det är nog egentligen igen mer än lärarna som vet vad vi ska göra men det ligger en park i närheten som det tydligen ska spöka i så jag antar att vi ska gå på spökvandring eller nått. :D Skit kul eller vad iså fall.
Men det återstår att se vad det är.

Just nu sitter jag och lyssnar på Three Days Grace - I Hate Everything About You. Den är väldigt bra :) Som ni kanske märker så tycker jag att väldigt mycket är väldigt bra. Har ni inte märkt det så kommer ni märka det. Om ni fortsätter att läsa bloggen :)

Ska bara säga att jag längtar väldigt mycket till sommarn också. Jag gillar inte vädret som det är nu. Ska det vara vinter kan det väl iallfall vara snö ute.
Men det är ju bara några månader kvar till sommaren så jag får väl stå ut :)

Men nu ska jag gå och duscha.
Ha de bra♥
Chao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0