Tårtbuffé imorn

Hejsan igen!
Igår var jag ju på 8f:s julshow. Det var faktiskt ganska underhållande.
I början hade dom lite problem med ena micken men det rättade ganska snabbt till sej.
Dom sjöng många och bra julsånger och bjöd på fika. Dom hade även auktion, där dom säljde bland annat speglar och kaktusar. Eftersom att vi kom lite sent så missade vi lottförsäljningen.
Men jag fällde inga större tårar för det. Alice, Stinas lillasyster fick lotter utav deras farmor och farfar, som hade kommit en stund innan oss. 
Jag fick tyvärr inga bra bilder på framträndanet, men jag hittade en bild på mej och Stina som tog för ett tag sedan.
 

 

Nu är nästa grej tårtbuffén. Den är imorn kl 15.00 på ruden.
Det kostar 50 kr och alla som vill år komma. Pengarna kommer att gå till en resa till Barcelona.
Så det är bara bra om många kommer. :)

Men ha de bra så länga och så hörs vi♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0