Sjuk...

Hejsan!
 Nu har jag typ precis kommit hem ifrån skolan. Jag mår inte så bra så jag ska snart gå och lägga mej. Inte så bra att bli sjuk nu. Får hoppas på att det inte håller på så länge. 
Farmor är här och bakar så om jag har tur så kanske jag kan få några kakor (a).  

Igår hade ju vi tårtbuffé. Det kunde väl gått bättre men vi fick i alla fall in lite pengar. Nu har vi fått in en tredjedel utav vad vi behöver.  Det var många tårtor som var väldigt goda, så ni som inte var där missade något. :) 

Kollade ni på Stjärnor på is i lördags eller? Vad var det jag sa? Markus vann ju :D. Stort grattis till honom.

Nu ska jag gå och göra något annat så vi ses senare.
Ha de bra♥ 
Chao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0