Salami on my mind...

Hejsan!
För några veckor sedan så gick vi som ska till Barcelona runt i kommunen och försökte sälja salami. Salami som skulle vara lättsålda enligt Delikateskungen, som gör dom. Men jag kan ju inte påstå att jag håller med dom. Jag fick sålt tolv stycken på två veckor. Jag skulle helst ha sålt 20 stycken. Kanske är dåligt av mej men jag frågade typ alla i släkten och som jag känner. Sedan var det några som fick sålt lite mer, men dom kanske har större släkt eller så känner dom mer eller så hittade dom alla människor som åt salami. Jaja i alla fall. Nu jag fått hem alla dom har så det luktar fan salami i hela huset. Jag tyckte att det luktade gott förut men nu börjar jag få huvudvärk.

Och gissa vem som fick alla rätt på teoriprovet till mopedkörkort?
Grattis till mej :D nu är det bara det roliga och lätta kvar. 
Hör av mej senare. Nu ska jag leta efter en låt som handlar om kärlek. Eller någon annan känsla. Ska redovis imorn om detta roliga ämne ;) 

Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0