Måndag

Hejsan på er!
Idag är det måndag och bara två dagar till jul. När jag väl tänker på det kommer jag på att jag har inte köpt alla julklappar. Men det ordnar sej. :)

Jag sitter här vid datorn och skriver lite i bloggen och lyssnar på the Killers. Sjukt bra band asså. :) Jag är helt såld på dom. :)
Jag ska snart gå ut och gå med Flipper :) Jag mår inte så bra så det ska bli skönt att komma ut lite :)

Vid tolv ska jag åka in till stan och köra upp för mopedkörkortet. Hur det kommer sluta är det ingen som vet, men jag ska klara det om det så ska ta hela dagen. Men jag kör faktikst ganska bra så kommer nog gå bra :) Jag är faktiskt inte ens nervös än. Men det är nog inget att vara nervös över. :)
Efter att jag har varit i stan ska jag se om jag kan komma iväg till stallet lite. Jag var där en sväng igår och red lite. Eller vi var ute en ganska bra sväng faktiskt. Det var svinkallt och vi skrittade bara eftersom att hästarna inte har varit igång på ett tag. Men det var ganska mysigt fast det var kallt. Tyras föl , Stina, har blivit så stor nu. Hon växer ju hur fort som helst verkligen.
Det var lite tomt i stallet utan Lillan, som åkte hem för ett tag sedan. Men det går bra. Hon kommer ju snart igen. :)

Nu ska jag gå ut och gå!
Ha de bra♥
Chao

The Killers <3


Jag och Tyra i sommeras, några veckor innan Stina kom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0