Juldagen

Hejsan på er!
Hur är det med er så här dagen efter jul? Jag antar att dom flesta fick massor med fina julklappar och god mat igår. Det fick i alla fall jag. Jag fick faktiskt allt jag önskade mej. Och mer. Nej förresten. Inte allt. Jag fick ingen skinnjacka. Men jag skulle inte ha andvänt den nu i alla fall, så det gör inget. :)
Jag fick en ny säng. En större. Och så fick jag världens bästa julkalender på DVD, nämligen Mysteriet på Greveholm. Jag bara älskar den asså. Det finns nog inget bättre i filmväg. Mamma Mia och Motorsågsmasakern möjligtsvis. Jag hade Greveholm filmerna på VHS när jag var yngre, men dom är helt sönderspelade, så man kan inte kolla på dom. Haha :).
Sen fick jag massa pengar och smink och kläder och mycket mer. Filip fick också allt vad han ville ha. Han fick nått spel från Nintendo och ett luftgevär, så han kommer väl skjta huvudet av mej. Men jag få väl se upp. Sedan fick han massa annat också. Jag tror att alla fick ad dom ville ha igår. Så det var helt enkelt en toppendag. :) Bara mamma och pappa ska få sin present, men det är hemligt och dom kommer inte att få den än. :)

Snart är det nyår och den kommer att tillbringas inne i stan. Det kommer nog att bli kul.

Nu när julen har varit längtar jag till sommaren. Det gjorde jag ju innan julen med. Men jag gillar inte vintern lika mycket som sommaren så jag hoppas att tiden kommer att gå fort:)











Nu ska jag dra och käka!
Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0