Hejsan alla :)

Jag har ju inte skrivit så mycket här men jag bestämde mej för ett tag sedan att lägga ner bloggen.
Jag hade ju ändå inget att skriva om. Det händer så lite och ointressanta saker i mitt liv
så att det är nog ingen normal person som vill lyssna.
Men jag bestämde mej för att starta upp den igen eftersom det är ganska roligt att skriva lite ibland.

Idag jar vi haft engelskaprov. Det gick ganska bra faktiskt. Det kan man inte tro om mej kanske...
Vi fick reda på våra spanskaprov för några dagar sedan också. Och tro det eller ej, men jag fick ganska bra på det också. Jag kanske kommer att komma någonstans i den här världen trots allt.

I morgon kväll ska jag gå på julshow. Stina Franzen och hennes klass håller på att samla in pengar till deras klassresa så dom ska sjunga julsånger och sånt. Det kanske blir roligt. xD

Eftersom vi just nu är i fullgång med att redovisa våra egna arbeten i Kemi så borde jag väl egentligen sitta och skriva om lussebullar och saffran, så  jag får väl göra det nu.

Ha de bra♥
Chao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0