Hej =)

Hejsan alla!
Det var ett tag sedan. Men nu skriver jag igen. Det är ändå ganska kul att se att folk läser bloggen fast man inte skriver. :)  Tack för det.
Det har väl kanske inte hänt så mycket sen sist. Jag har köpt och fått ganska mycket nya kläder. Jag har vart på ett eller annat julbord. Sett en mycket bra film vid namn A Walk to Remember. Jag vet det är helt sjukt att jag inte har sett den förrän nu, men det är inget att göra något åt. Jag har skrivit teorin till mitt mopedkörkort. Jag fick (tro det eller ej) alla rätt. Det har jag redan skrivit en gång men skit samma :)
Jag ska köra upp imorn. Det kommer bli rätt skönt att ha det där jävla körkortet sen:)

Vi ses
Ha de bra♥
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0