God morgon

Klockan är kvart över åtta nu och jag sitter här och skriver. Har typ inte sovit något i natt så jag är ganska trött, men jag ska inte till skolan idag eftersom jag inte mår så bra så det gör inte så mycket.

Igår gick jag ju hem ifrån skolan. När jag kom fram till tåghållplatsen satt Sara Johansson där och väntade. Jag och hon har inte pratat på ett tag så det var kul.
När jag kom hem så var farmor hemma hos oss och bakade. Dom håller på att göra om i hennes kök så hon kan inte vara där. Så medans hon bakade låg jag inne på soffan i tv-rummet och kollade på Mamma Mia. Asså den filmen är fan helt sjukt bra. Jag kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. :)

Nu ska jag gå och äta frukost. Jag skriver mer senare. :)
Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0